Sunday, November 29, 2009

Kls PerTama Lps Cti MId SeM ~ SisteM TakaFul..

Dengan Nama ALLAH yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.

Pagi tadi aku ada kelas Sistem TAkaful. Tiba- tiba lecturerku bertanyakan kepada kami perihal assigment yang telah diagih- agihkan sebelum cuti mid sem hari itu lagi, sama ada ianya telah di mulai ataupun belum. huhu.. aku yang masih terkapai- kapai mencari isi dan maklumat yang masih belum cukup untuk memulakan assigment.. Nak.. nak lecturer kami ini minta kami dapatkan at least 10 bahan dari mana- mana sumber.. Tu yang agak memeningkan kepala.. Ya ALLAH mudahkanlah urusan hambamu yang daif ini.. yang mana sering lupa dan alpa. Cam mn ni.. Next week dh nk kena hntr.. Xpelah, tgklah hari jumaat nnti. Klau ada kelapangan K.Nis mengajakku ke Perpustakaan Negara atau mgkin kami akan ke DBP. Harap- harap bahan yang kami inginkan nanti ada disana..

p/s: Apa- apa hal pun, masih belum terlambat untukku. Chaiyok2.. Selagi aku masih mempunyai masa.. Try to use your time wisely.. INGAT BELAJAR UNTUK SIAPA!!
YA ALLAH, ingatkan aku jika aku hamba-Mu yang lemah ini terlupa @ tersalah. Tetapkanlah imanku di mana sahaja aku berada.. amin.

Waallahua'lam..

No comments:

Post a Comment