Saturday, November 28, 2009

Permulaan Cerita...


Dengan nama ALLAH yang maha pemurah lagi maha penyayang,

Inilah post aku yang pertama. hehe.. Dah lama aku menginginkan untuk membuat blog sendiri. Ada dulu seorang sahabat, yang agak rapat denganku mengajak aku untuk membuat blog sendiri. Tetapi entah kenapa, diri ini tidak terlalu rajin untuk menulis, maklumlah mungkin masih belum ada kesedaran lagi kot pada waktu tu. hehe.. Dan setelah melihat blog rakan- rakanku yang agak menarik dengan pelbagai cerita yang dapat dikongsikan, lama- kelamaan barulah aku tahu, function blog itu sendiri dan muncul suatu perasaan yang membuatkan aku teringin sangat nak menulis.hehe.. walaupun klau xbanyak, mungkin sedikit boleh aku kongsikan. Tapi pada permulaan ini, aku ketandusan cerita untuk dikongsikan kepada semua. Tp Insya'ALLAH, mungkin di lain masa.


Waallahua'lam

No comments:

Post a Comment